Gelen Personel (Incoming)




GELEN ÖĞRETİM ELEMANI İŞLEMLERİ

Üniversitemize personel hareketliliği kapsamında gelmek üzere başvuruda bulunan öğretim elemanları için Erasmus Bölüm koordinatörlerimizin takip etmesi gereken süreç aşağıdaki gibidir. 


Başvuru ve kabul süreci;

  1. Ders verme veya eğitim hareketliliği kapsamında gelecek personelin hareketlilik planını Erasmus bölüm koordinatörüne yapılır. Erasmus Ofisine gelen başvurular ilgili bölüm koordinatörüne yönlendirilir

  2. Bölüm koordinatörü kendisine gelen hareketlilik planının içeriğini ve hareketlilik tarihlerini inceler. Gönderilen faaliyet planı uygun görülürse imzalanır ve davet mektubu göndermek üzere Erasmus Ofisine gönderilir (kurum içi posta yada taranmış şekilde e-posta ile) İçerik ve tarihler uygun değilse durum başvuruyu yapan öğretim elemanına bildirilir ve yeni tarihler belirlenir. Bu durumda Erasmus Ofisine nihai tarihler bildirilir.

  3. Erasmus Ofisine kendisine gelen imzalı faaliyet planını aldıktan sonra, ilgili personel davet mektubunu gönderir.  

  • Bu durum başvuruda bulunan personele bildirilir.

 

Personel geldikten sonra yapılacak işlemler,

  1. Gelen personel faaliyetin gerçekleştirilmesi için ilgili birimin Erasmus Koordinatörüne / yöneticisine yönlendirilir. 

  2. Başvuruyu kabul eden birimde planlanan faaliyet (ders Verme – Eğitim Alma) gerçekleştirilir ve faaliyet sonrası personel Erasmus Ofisine yönlendirilmelidir.

  3. Erasmus Ofisi faaliyet gerçekleştikten sonra, Erasmus bölüm koordinatörünün faaliyetin tamamlandığına dair yazılı beyanı ile personel hareketliliğine katılan öğretim elemanına “Katılım Belgesi” düzenler. 




Bu içerik 14.12.2017 tarihinde yayınlandı ve toplam 974 kez okundu.